14 Aralık 2010 Salı

ÖZLEM !..

Bugün aradığında mutluluktan havalara uçacaktım,ne zamandır sesini duymadığım sen ve bir o kadar da özlenen...Aradığında sınavdaydım,film izliyorduk ondan sınav oluyorduk.Önce gürültüden telefonun sesini duyamadım,tam çıkacağım sınıftan sınavı bırakıp sen kapattın;tel sustu!Ümitlerim sönmek üzereydi ve o an kararı ile dışarı attım kendimi sınav falan umrumda olmadan,hiçbir şey düşünmeden.Sınavdan kalmışım geçmişim umrumda olmaz senın o sesını duyayım ya dünyalar benim olur,bütün dertler unutulur...Sen benim derdim misin yok sa dermanım mı? Hiç fark etmez her türlüsünü çekmeye razıyım:kaderin oyunundan galip gelmek ve bu yalan dünyada sağında vezirleri olan sahte 'şah' ları mat etmek istiyorum sadece.
Seni özledim derken gözyaşlarım yanaklarımda belirdi; sevmek ve özlemek böyle bir şey olsa gerek.Senin o gözyaşlarınla cevap verişin yüreğimi dağladı;esasında bittim tükendim ben,sana diyemedim.Sadece 10 dk yettı mı hayır sen çık gel yanıma senle neler yapcaz neler?.. Sana danışacağım eskisi gibi bana akıl vereceksin akıl hocam benim :) sohbet edeceğiz sabahlara kadar,araba kullanacağım yanımda sen oturacaksın hiç korkmadan,araba kullanmayı nasıl öğretmişsin göreceksin.hasretim tavan yaptı.Çook özledim çook.Allah'ım beni sevdiklerimden ayırma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder